Bijgewerkt: 12 mei, 16:00 uur

De KNMO, de overkoepelende bond van muziekverenigingen, heeft op basis van de informatie van de overheid de leden van de bond geadviseerd om in eerste instantie tot en met 31 maart alle activiteiten stil te leggen. Op 31 maart besloot onze regering om de maatregelen met betrekking tot optredens te verlengen tot en met 1 september.

Het bestuur van de Olster Harmonie geeft uiteraard gehoor aan de beperkingen die zijn opgelegd. Het belang van ons aller gezondheid is belangrijker dan het belang van de vereniging.

Dit betekent dat alle repetities tot en met ???? niet doorgaan. De workshop van zondag 15 maart werd hierdoor afgelast. De Harmonie Muziekfabriek die op 27 maart zou starten is uitgesteld tot na de zomervakantie. Kijk hier voor meer informatie hierover. Voor de workshop wordt later dit jaar een nieuwe datum gepland.

De lessen zullen zoveel mogelijk digitaal gegeven worden door de docenten. Zij nemen hierover zelf contact op met hun leerlingen.

Muziek an de Diek (voorheen de Harmoniedag) stond gepland voor 20 en 21 juni. Deze is verplaatst naar 3 en 4 juli 2021

Het bestuur rekent op ieders begrip en wenst iedereen een goede gezondheid toe.