Het mooie weer van afgelopen zondag bracht veel publiek naar Park De Olsterhof waar de jaarlijkse Harmoniedag plaatsvond. Het publiek luisterde onder het genot van een drankje en een broodje hamburger naar afwisselende optredens. De bar werd bemand door leden van Carnavalsvereniging de Iesselzotten. De kinderen vermaakten zich opperbest op het springkussen.

De Wijhese Harmonie kwam met een groot orkest en voerde hun muziekstukken uit met een mooie volle klank. De slagwerkgroep van de Olster Harmonie had daarna een primeur: een optreden van de juniorgroep. Deze jonge muzikantjes zijn begin 2014 begonnen met samenspelen en konden nu al twee liedjes uitvoeren.

Na het optreden van de Olster Harmonie werd de Harmoniedag vervolgd met optredens van showorkest Jubal uit Zwolle, het leerlingenorkest van de Olster Harmonie en Blaaskapel De Deurdweilers uit Deventer. Jubal stal de show met een energiek optreden, waarbij allerlei figuren op het grasveld werden gelopen. De Deurdweilers hadden de uitsmijter en vermaakten het publiek met feestelijke muziek.