Zaterdag 3 oktober organiseert Muziekvereniging De Olster Harmonie een jubileum-reünieconcert in Sporthal De Hooiberg in Olst.

De Olster Harmonie bestond op 23 augustus 2015 90 jaar. Een goede reden om tijdens het concert muziek te spelen uit de hele periode van haar bestaan. Tussendoor speelt Toneelvereniging Herman Heijermans sketches. Het totaal geeft een mooi tijdsbeeld vanaf 1925 tot het heden. Dit wordt ondersteund met foto’s uit het verleden.

Ruim 20 oud-leden hebben de uitnodiging aangenomen om tijdens het jubileum-reünieconcert een aantal nummers mee te spelen. Ook zijn bevriende muziekverenigingen uit Duitsland en Groningen aanwezig, waarbij de muzikanten van Excelsior/Opwaarts uit Groningen ook een aantal nummer ten gehore brengen.

Na afloop van het jubileumconcert is er een gezellige bijpraat-afterparty met muziek in Sportcafé De Hooiberg. Kaarten voor het concert zijn te koop aan de zaal voor € 7,50, (kinderen en donateurs € 4,00). Het concert begint om 20 uur. De zaal is open vanaf 19.30 uur.